søndag 8. august 2010

Layout

To layouter laget etter inspirajon av Ingvild Bolme.

7 kommentarer:

  1. Nydelige, Mette!!! Er det noe du IKKE kan med papir, blomster, blonder og bling???

    Den første med de duse jordfargene gikk rett hjem hos meg! Den gule blir jeg rett og slett bare glad av å se på!

    Ønsker deg ei fin og kreativ uke!

    Hilsen og klem Hege

    SvarSlett
  2. Nydelige LO'er, begge to.
    Kjempeflott pyntet, og herlige oppsett.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Alldeles nydelige Mette! Dette kan du :-))

    SvarSlett
  4. Stum av beundring!
    Så flott at du har fått deg blogg!
    Her kommer jeg nok innom titt og ofte!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  5. Så flotte LOer! Helt herlig :)
    Det var foresten generelt mye nydelig her inne.
    Takk for titten. -klem-

    SvarSlett
  6. de 2 layouter er såååå smukke og lækkert dekoreret, super super
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Gratulerer med blogg. Så mye fint du lager-kommer nok til å titte innom her en del ja. GLEDER meg til jeg skal på kurs med deg igjen den 22.aug:-)Sees da!!

    Klem

    SvarSlett