lørdag 29. januar 2011

Nytt hus!!

Jeg beklager jeg ikke har vært på bloggen min i det siste,ikke har jeg fått vært på andre sine heller.Vi har kjøpt oss hus med oppussingsbehov.I den forbindelse har det vært litt for mange tanker i mtt hode til at jeg har hatt overskudd til noe annet.Neste uke skal det store skje,da kommer huset vårt ut på salg og vi overtar det nye.Skal sette inn noen bilder av huset etter vært og så blir det vel tid til litt scrapping også.Håper alle har det bra og tilgir meg mitt fravær.

9 kommentarer:

  1. Vi tilgir deg det meste bare du kommer deg i orden i nytt hus og ut på bloggen med nye fabelaktige prosjekter etter hvert! Varm klem fra Reinsvoll-

    SvarSlett
  2. Lykke til med nytt hus.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Klart vi gi tilgir deg kjære Mette! Av og til er det andre proskjekter som opptar oss !!Regner med at det etterhvert kommer bilder fra det nye scrapperommet også:)
    Lykke til videre med pakking og flytting og som jeg sa til deg så hjelper jeg gjerne til :)

    Ha ei fin helg blandt poser og esker;)

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig tilgir vi deg, Mette! Så lenge alt er bra med deg og dine godtar vi det meste vet du!
    Gleder meg til å se bilder av hus og ikke minst nye scrappeprosjekter etter hvert!!!

    Lykke til!

    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Har savnet deg litt ja, men tenkte nok at dette var årsaken... Lykke til med nytt hus og alt det fører med seg, så ser vi deg nok i scrappemodus igjen snart tenker jeg :-))) Pst! Nå er den nye bloggen min oppe og går på http://ritaskosekrok-ritak.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Så spennende da! Selvfølgelig har du hatt nok annet å tenke på nå, da dere skal skifte bolig! Det er så mye som må ordnes i en slik forbindelse, at du et tilgitt ditt fravær. Gleder meg til du er tilbake, og gleder meg til å se bilder. Lykke til! :)

    SvarSlett
  7. ejjj hvor spændende, held og lykke med huset mette

    klemmm

    SvarSlett
  8. Lykke til med oppussing, pakking og flytting!!
    Det er litt av en jobb...
    Skjønner godt du ikke har tid til scrapping:-)
    Ha en fin uke!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Lycka till med försäljningen av ert hus och flytten till det nya huset.
    Hoppas allt går bra.
    Kram Lena

    SvarSlett